تصاویر

تصاویر

  جایی که همه باهاش خاطره دارن . . .

مدرسه راهنمایی توتندشت

 

دهیاری تواندشت . . .

دهیاری تواندشت

 

 

 

 

 

ابشار شیش تنگ

 

شیش تنگه

 

 

تواندشت پایین- باغ عزت تیریک

 

باغ سیب حجت گودرزی

باغ حجت خنجری

 

باغ حجت خنجری

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حمیدرضا گل محمدی تواندشتی
ساعت23:02---24 دی 1394
بنام خالق زیبایی ها و با سلام به هم ولایتی ها
البته من در زمان کودکی با پدرم در ماه محرم به تواندشت می امدیم و در عزاداری سالار شهیدان شکت می کردیم ، پساز انقلاب سالهاست که به تواندشت نیامده ایم ، گاهی به وبلاگ می آیم و خاطرات گذشته را زنده می کنم ، پس از پیروزی انقلاب ازتهران به بابلسر امده ایم وذر اینجا زندگی می کنیم اما هنوز تواندشت را از یاد نبرده ایم ، سایت شمارا به سایت شرکت کدو اذین توادشت بابلسر لینک کردم .
موفق موید و پیروز باشید و در ابادانی تواندشت کوشا


ندا
ساعت14:40---30 تير 1394
سلام به هم ولایتی خوبم،حال عجیبی دارم بچه گیهامو دیدم بازی ها ،خوشی هامو دیدم من خیلی وقته تواندشت نرفتم چون خاطرات گذشته منو دلتنگ میکنه،لطفا عکس های قدیمی بزار.مرسی یییییییییییییییییی
پاسخ: سلام ندا خانوم.متاسفانه به خاطر یه سری مشکلات من جمله خدمت سربازی و عدم دسترسی به تصاویر جدید فعلا نمیتونم چیزی پست کنم. ولی قول میدم تا چند ماه اینده تاپ تریبن تصاویر و خبر ها رو براتون اپ کنم. موفق با شید . . .


تانیا
ساعت20:16---18 آذر 1393
لایک قشنگ بوود
پاسخ: متشکرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: قدیمی ها

برچسب‌ها: دهیاری تواندشتمدرسهغزل اتاقتواندشتعکس
[ یک شنبه 16 آذر 1396 ] [ 2:16 ] [ هادی پیرهادی ]
[ ]
دانلود آهنگ - دانلود آهنگ هلیکوپتر کنترلی ارزان